שירות לקוחות

אתכם לפני, אחרי ולאורך כל הדרך הביתה

שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם כדי שתיכנסו לדירה החדשה שלכם עם חיוך. מערך השירות קשוב, מיומן ובעל נסיון רב במתן שירות לעשרות אלפי דיירים שבחרו לרכוש דירה מאזורים. נציגי השירות שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך, ידריכו אתכם בתהליכים המנהלתיים ובאישורים הדרושים ויעדכנו אתכם בהתקדמות הבנייה.
 

מערך השירות כולל שלוש מחלקות:

שירות לקוחות טרם אכלוס

מחלקת שירות הלקוחות תשמח לסייע לכם בכל צורך שיתעורר לאחר חתימת החוזה, ועד מסירת הדירה לידיכם.
מערך השירות מיומן ומקצועי וילווה אתכם לאורך הדרך בתהליכים מנהלתיים, כספיים ושירותיים.

להצגת פרטי איש הקשר הרלוונטי אנא בחר פרויקט מבוקש:​

שירות לקוחות טרם אכלוס

שירות לקוחות לאחר אכלוס

בשעה טובה, עברתם לגור בדירתכם החדשה בקהילת אזורים. כדאי שתדעו שאנחנו עדיין אתכם. נשמח לסייע בכל הנושאים הקשורים לליקויי בניה ובדק לאורך תקופת האחריות ואף בהמשך.

להצגת פרטי איש הקשר הרלוונטי אנא בחר פרויקט מבוקש:

שירות לקוחות לאחר אכלוס

העברת זכויות בחברת אזורים

נציגי המחלקה ילוו אתכם מיום קבלת החזקה בנכס ועד לרישום הזכויות בלשכת רישום המקרקעין (טאבו). תחומי הטיפול כוללים את אישורי הזכויות ("נסח טאבו"), התחייבות לרישום משכנתא (משכנתא חדשה/מחזור משכנתא קיימת) והעברת זכויות בעקבות פעולות כגון: מכר, גירושין, צוואה וכיו"ב.

להצגת פרטי איש הקשר הרלוונטי אנא בחר אזור פרויקט מבוקש:​

העברת זכויות
לחצו לקביעת פגישת ייעוץ
מעבר לראש העמוד לחץ לפתיחת תפריט מובייל